miercuri, 2 februarie 2011

Cum ne-am cunoscut?


E greu sa iti aduci aminte cum te-ai cunoscut cu anumite persoane,dar in acelasi timp mi s epare si amuzant sa explorez trecutul si sa traiesc cateva clipe ...Imi aduc foarte bine aminte cum te-am cunoscut pe tine Rox ...pe vremea aia iti ziceam Olly...desi nu stiam absolut nimic despre tine in ziua cand te-am cunoscut(pe bancile de la mercur) am stiut sigur ca vom fi prietene...poate ca atunci nu ma gandeam ca vom devenii prietene atat de bune...ma gandeam doar ca am intrat la liceu si am reusit sa imi fac prieteni...
ByBy...bineinteles ca daca am cunoscut'o pe Rox trebuia sa te cunosc si pe tine ,era inevitabil doar voi 2 sunteti nedespartite ..chiar daca la inceput vorbeam mai mult cu Rox...treptat te-am cunoscut si pe tine si acum va iubesc pe amn2 la fel :x
Miha-prima data cand te-am vazut asa nebuna nu stiam cum sa reactionez :))...nu prea treceai pe la scoala in primul semestru,stateai mereu prin baie...apoi cand am stat prima data impreuna in banca la ora de romana si ne spuneam probleme in legatura cu baietii :))...si nu aveam ched de ora bineinteles si susoteam,atunci ne-am dat seama ca putem fi prietene :x...
Teona-Rox ne-a facut cunostiinta....imi spunea ca esti o fata super de treaba si etc..si pe parcurs am observat asta si s-a legat asa ceva ...si imi pare rau ca s-a intamplat acum cand nu mai ai mult si ai sa pleci,dar venim noi la tine in vizita prin Franta si facem asa niste plimbari ca fetele
Bik-Tot de la Rox ne-am cunoscut..nu mai stiu sigur cand am inceput sa vorbim mai mult...Tu esti fata care ma impresioneaza mereu cu tinutele ei 8->
Andrei-Prima data cand ne-am cunoscut era in Ambient...cand ai venit cu Vali si eu iesisem cu colegii,iar apoi am mers in Pirates sa facem un boltz ca la carte(u stii cel mai bine ) ,dupaia o perioada nu ne-am mai intalnit,iar cand ai venit sa faci cunostinta cu Rox ,a fost ceva de genu...eu te cunosc pe tine..heeey ce mai faci?:)) si de atunci inca mai vorbim :x
Blondo- Nu am sa uit niciodata...eram la Mihai de revelion si tu erai singurul pe care nu il cunosteam :))...si intrebam pe toata lumea el cine e?si nimeni nu-mi spunea nimic..pana ai venit tu singurel si te-ai prezentat :))
Ovi-Iti mai aduci aminte cand ne-am cunoscut prima data?ca eu sincer nu stiu sigur...Daca nu ma insel ,prima data cand te-am cunoscut aveam 10 ani...cand eram la Mihai in centru si voi erati numai baieti si eu eram singura fata ....si voi ma dadeati afara din camera :))...cam asa imi amintesc eu ca ne-am cunoscut prima data...restul e poveste :*
Mihai-Hmm nu imi aduc foarte bine aminte,dar stiu ca te-am cunsocut cand ieseam cu gasca nebuna :))...Dar cand am inceput sa te cunosc a fost atunci..cand m-ai ajutat la leagane
Pucca - Imi aduc aminte ca in perioada aia ne plictiseam foarte tare eu,Rox si Byby si am decis sa iesim in centru...dat fiind faptul ca Ovi si ceilalti plecasera la mare ...cam asa ne-am cunoscut...prin centru la o barfa mica ...
Hadriana-ma vere sincera sa fiu la inceput nu te suportam...nu stiu de ce ...poate pentru ca fiecare spunea cate ceva despre felul tau de a fi...te-am cunoscut bineinteles la scoala...dupaia am aflat ca stai cu Vali si uite asa am inceput sa ne cunoastem mai bine
Vali-prima data cand ne-am cunoscut a fost la telefon cand am raspuns eu in locul lui Ovi si ti-am zis ca si-a uitat telefonul la mine ;))
Cata-Nu stiu daca imi mai citesti blogul,ai zis ca esti fostul meu fan :))..nu conteaza eu tot scriu :p intr'o zi ai sa citesti ne-am cunoscut in clasa a 9a ,imi pareai foarte ciudat..mi se parea ca esti tipul ala de baiat figurant cu care nu ai ce discuta,dar mi-ai ovedit contrariul dupa ceva vreme...se pare ca in cazurile astea prima impresie nu mai conteaza
Cristina(cioara)-Buai noi ne-am cunoscut anul asta...Dar nu pot sa nu recunosc ca ma surprinzi mereu...ma surprind povestioarele tale ,ma surprinde comportamentul tau...imi place de tine :x
Vali(amicu')-Sa vedem...hmmm pai ma eu una te stiam de ceve timp de prin cartier,dar oficial am facut cunostiinta in vara asta...daca nu ma insel la tine la bloc,cand facea rox serenade (era una din zilele alea in care noi 3 stateam prin cartier si a'ti iesit si voi ).. sper ca nu ma insel ...

4 comentarii:

Rox spunea...

Nici nu stiai cum ma cheama. Si-mi amintesc ca in anul ala, de Crciun, mi-ai dat canuta aia cu om de zapada din care imi beau iarna ciocolata calda. Am fost surprinsa placut. Nu ma asteptam ca intr-un timp asa de scurt sa ne atasam una de alta. Ma bucur ca ti-am schimbat si marcat cativa ani din viata...si sper c-am facut-o intr-un mod pozitiv (altfel nu cred ca mai ramaneam prietene, nu?). Ma simt mandra ca sunt in majoritatea propozitiilor de pe blogul tau (in general, nu numai in postarea asta) - asta a fost sangvinicul din mine.

A! si sa nu uit. Te iubesc!

Madalina spunea...

Era penibil ...aveam noroc ca stiam sigur ca ti se zice Olly,dar oricum stiam ca ceva ne leaga...ne intalneam in pauze si mergeam impreuna acasa...treptat ,treptat ne-am apropiat...i-am povestit lu' mama de tine ...dupa mult timp ai venit la mine...nu prea iti povesteam eu foarte multe la inceput,dar dupaia am ajuns sa ne sunam si la 3 dimineata daca era necesar :))...acum si u si Byby faceti parte din familie ...va iubesc mult :x

Rox spunea...

Am recitit postarea asta si singura concluzie majora pe care am tras-o e faptul ca, sa-mi bag picioarele, mi-e dor de tine. Zambeam ca o cretina. Apropos, am si uitat de apelativul Olly. Am lacrimat putin de fericire si nostalgie. Stii ce? Nimic nu mai conteaza atata timp cat ne putem baza una pe cealalta. Credca am putea scrie lejer o carte despre noi (si daca ma gandesc mai bine, nu-i o idee rea deloc). Si vreau sa-ti spun ca te iubesc maxim.

Rox spunea...

P.S. Realizez ca noi avem una din prieteniile alea cu care nu se pot lauda multe persoane de sex feminin.