joi, 24 februarie 2011

Persoana perfecta?

V-ati imaginat vreodata ca stati langa persoana perfecta?ca e langa voi cand aveti cea mai mare nevoie?Eu am persoana asta,defapt il am...il cheama Filip.
Cred ca deja va puteti imagina cum arata un baiat cu un astfel de nume.Numele lui ma fascineaza,mi se pare genial.E baiatul perfect,cel putin asa zici la prima vedere
Hmm pentru ca in primul rand el e genul ala de baiat inteligent,dar cand e cu mine face pe prostutul.Imi place ca e genul ala de baiat puternic,dar poate sa fie si foarte sentimental cand vrea,isi exprima sentimentele liber(numai caand vrea).Cand sunt cu el nu am nevoie de bani ,nu am nevoie de nimic...poate sa transforme cele mai banale lucruri in cele mai frumose.
In viziunea mea e cel mai frumos,e genul ala de tip misterios care te face ca mereu sa vrei sa il cunostiGenul ala de tip cool care isi ajuta prietenii cand au nevoie de el,dar in acelasi timp e si langa mine cand am nevoie.E prietenul,confidentul,iubitul,fratele meu...Genul de tip care,desi are bani nu ii place sa arate asta,nu foloseste masina decat in scopuri caritabile,gen cand iubita are chef de o plimbare sau cand mama vrea neaparat sa ajunga la coafor.E un tip amuzant,un uituc,dezordona...are un stil asa dezordonat,care ii da defapt un aer sofisticat intr-un anume fel..








P.S E frumos sa visezi :))

2 comentarii:

Rox spunea...

Eu inca nu am aflat cum il ceama, dar sper ca-mi va spune dupa aproape 4 ani de relatie. Dar pentru mine poate sa fie chiar cel mai bun ascultator din lume. Imi place ca-mi suporta toanele si are intotdeauna pachetul de servetele cand ne uitam la filme romantice. Imi anticipeaza dorintele. Ma ia in brate si ma saruta tandru atunci cand sunt nervoasa si, nu stiu cum face, dar reuseste sa ma linisteasca instantaneu. Ma obliga sa-l iubesc cu foc. Imi cumpara ciocolata. E fraier. Dar genul ala de fraier de care te indragostesti. Nu e fraier, de fapt. E cel mai smecher si stiu ca suna cocalaristic. Pune-i tu un nume... Ma las pe mana ta.

Rox spunea...

cheama*