luni, 3 martie 2014

Ce obiect te caracterizează?

    Zilele trecute am participat la un training destul de interesant : Perspective de Dezvoltare pentru Tineret,un proiect la care am descoperit oameni noi și de la care zic eu că am avut ce învăța. Persoanele de acest gen îmi demonstreză că se pot face lucruri frumoase și în Craiova.
    
   La un moment dat pentru a ne cunoaște aveam de ales un obiect din cameră care ne reprezintă. Eu am ales, paharul de cafea pentru că mi se pare că asta mă reprezintă cel mai bine, cred că aceasta este o bună oportunitate de a-ți da întâlnire cu un prieten drag, de a conversa cu cineva despre un proiect nou și de ce nu, de a cunoaște pe cineva mai bine.În ziua de azi cafeaua este cea care îmi dă energie, cea care mă face să mă simt mai bine și mai plină de viață. 
   
   Îmi place să beau cafeaua dimineța și să mă uit la Neața cu Răzavan și Dani, îmi place să ies la o cafea cu prietenii, îmi place mirosul inconfundabil al cafelei, dar și aroma sa intensă.Îmi place cafeaua pentru că ea este la fel ca și mine, în funcție de persoana care o bea aceasta poate fi amară, poate fi intensă, sau cum spunea papa Clement al VII-lea  „Această băutură este atât de delicioasă, incât ar fi un păcat să-i lăsăm doar pe necredincioși să se bucure de ea!“
    
    Pasez mai departe întrebarea către buna mea prietenă Roxana Enache și anume : Care este obictul care te caracterizează cel mai bine?
   
    Al vostru care este?




Photo: Arhivă personală 

Niciun comentariu: