sâmbătă, 16 aprilie 2011

18

Oficial pot spune ca am cei mai tari parinti si prieteni.
Va multumesc pentru tot ce a-ti facut,chiar nu ma asteptam sa faceti o asemenea petrecere.Majoratul mult visat s-a realizat.Nu stres ,nu nimic.Pacat ca prietenul ala mult asteptat nu a fost,dar iti multumesc Tie in special ca ai fost alaturi de mine cand am facut 18 si lui Vali care a fost toata seara langa mine...impreuna am fost 2 divi.Miha si Dragos clar s-au simtit bine...felicitari bua :x sunteti tari...De Rox ce pot sa spun :)) ,ea s-a simtit implinita,a facut ce a taiat'o capul..Byby puiutz tu ce ai facut bua,la un moment dat ai disparut din peisaj .
Mihaaai fotomodelule ai venit ,chiar daca stiai ca aveai tren spre Bucuresti,Jeleu sa stii ca mi-a fsot dor de tine :x.
De cupluri nu mai spun ca ei erau impreuna toata seara,Bobo :)) ai fost mortal la final =)) n-am sa uit faza ...





Sper ca v-ati simtit cu totii bine pentru ca eu m-am simtit suuper bine...Va multumesc si sper ca alta data o s'o facem si mai lata !!!!







Oficial de maine am 18 ani!!!

Niciun comentariu: