vineri, 22 aprilie 2011

Habar n-ai tu

-Ce stii tu ce e aia iubire?Habar nu ai sa faci o persoana fericita..
-Asta crezi tu?.crezi ca nu te-am iubit niciodata?
-Da si stii ce mai cred?cred ca esti fals,cred ca habar nu ai cum trebuie sa te comporti nici macar cu tine
-Spui asta doar pentru ca esti nervoasa..
-Nu,spun asta pentru ca mi-am dat seama cu adevarat cine esti si cat de mult rau mi-ai facut,mi-am dat seama ca nu pot sa am incredere in oameni..ITI MULTUMESC CATU IN SFARSIT MI-AI DESCHIS OCHII ..
-Stii ca inca te iubesc si acum si ca tu esti totul pentru mine
-Nu,nu stiu nimic...eu pe tine nu te mai cunosc...defapt stii ce cred?Ca nu te-am cunoscut niciodata..Da asta cred si mai cred ca tot ce ai facut a fost asa...doar de fatada...
-Nu e adevarat ..
-Si sa iti mai spun ceva?Eu iubesc pe altcineva si tu esti doar o amintire..asa ca te rog nu imi mai spune cat de mult ma iubesti,sau m-ai iubit pentru ca oricum nu ma intereseaza.
- Ai sa regreti fiecare cuvantel spus...stii bine ca asta spui la nervi
-Si ce te intereseaza pe tine daca am sa regret eu sau nu...NOI nu mai avem de a face..TU nu mai existi pentru mine...

Niciun comentariu: