vineri, 11 aprilie 2014

Nu contează cantitatea, ci calitatea!

    Deseori ne dorim cât mai multe lucruri în viața noastră, cât mai multe camere la o casă, cât mai multe mașini, cât mai multe vacanțe, cât mai multe persoane în viața noastră. Ne dorim să fim văzuți de cei din jur, să fim apreciați și să ne simțim iubiți. Importantă nu este cantitatea persoanelor din viața noastră, ci calitatea.

   Un lucru esențial e acela de a reuși să ai persoanele de care ai nevoie în viața ta, persoanele alături de care te simți cel mai bine și la rândul lor și ele se simt bine lângă tine. Degeaba pretinzi că ai sute de prieteni atunci când ieși în oraș, atunci când mergi la plimbare, dacă atunci când ai nevoie de o mână de ajutor nici măcar nu te gândești să apelezi la ei. E important să reușim să fim noi alături de persoanele dragi nouă și să nu ne punem o mască când ne întâlnim, când discutăm.

    Pentru mine simplul fapt că am cunoscut persoane care mă fac să mă simt în largul meu, că mă fac să mă simt ca și cum le-aș cunoaște de o viață îmi dă o stare de bine și satisfacția că am în jurul meu persoane de calitate și nu doar persoane pe care să le țin acolo doar pentru a da bine la numărul meu de prieteni. 

   Chiar dacă nu reușim să fim mereu împreună pentru că fiecare avem activitățile noastre, de fiecare dată când ne întâlnim ne simțim bine și până la urmă asta contează cel mai mult.

   

Un comentariu:

Rox Enache spunea...

Adică... exact! Gând la gând cu bucurie