sâmbătă, 22 mai 2010

tu ce crezi?


Cand spun am sa ma schimb ,am sa incerc sa fiu alta persoana sa nu mai fac greseli deastea crezi k imi si iese?...Mereu ti-am spus asta,poate nu tot ce am spus a fost adevarat ,dar mereu incerc sa cred in primul rand eu ce spun si dupaia sa ii fac si pe ceilalti sa ma creada.Sper ca nu crezi k tot ce spun nu se va adeveri niciodata,numai ca trebuie sa treaca timpul.Acum incerc sa o descopar pe aceea eu mai buna,aceea eu care nu tine in ea pana nu mai poate.Vreau sa descopar tot ce pana acum a stat ascus,acel curaj care cateodata se pierde pe drum...exact despre asta e vorba de acum incolo,am sa incerc sa am acel curaj pentru a reusi tot ce imi propun si stii exact la ce ma refer.Vreau ca ce imi doresc sa nu fie doar vise,vreau sa realizez asta,cu ajutorul tau si al lor sper ca am sa fac exact ce trebuie,am nevoie de sprijn,m-am saturat sa tot fiu dezamagita,m-am saturat ca toate lucrurile pe care as vrea sa le fac s afie doar vise,vreau sa fie realitate..Am sa incerc sa nu ma mai gandesc atat la consecintele de dupa si sa traiesc clipele pentru ca nu pot stii knd se vor mai ivi altele la fel.

Niciun comentariu: