marți, 30 octombrie 2012

Pentru tine draga mea

  De cand cu vremea asta toata lumea sufera de depresie.Important  e ca noi sa nu ne lasam prinsi in asta.Trebuie sa bem un ceai cald,sau chiar si o cafea,sa ne relaxam,sa ne bucuram de soarele care slava domnului inca mai apare si sa ne pastram optimisti.E dificil sa fii intotdeauna cu zambetul pe buze,sa fii mereu pe placul celor din jur,sau cei din jur sa fie pe placul tau.
  Spuneai ca te simti schimbata,ca vrei sa fii acasa si ca vrei o iesire.Te astept acasa,sa stam impreuna,sa radem si sa uiti de nostalgia de toamna.Impreuna putem sa ne incarcam bateriile si sa ne inveselim impreuna.Mi-e dor de tine si de zilele petrecute impreuna,de statul la taclale si de clipele frumoase.
Ah,draga mea mai ca ti-am scris o scrisoare de dragoste aici,mai ca as vorbi ca o persoana indragostita,dar chiar asa ma simt cand ma gandesc la tine :>.Si sa stii ca persoanele o sa vina si o sa plece mereu din viata ta,dar eu nu o sa plec niciodata,am sa fiu mereu acolo cand ai nevoie de mine.
P.S I love you andI hope you smile in this moment because is very important to smile .
Bissous ma chère Je t'aime!

Un comentariu:

Rox spunea...

Zambesc cu gura pana la urechi si sa stii ca si eu te iubesc maxim! Abia astept sa ne vedem sa mai povestim sa ne mai iubim asa in stilul nostru specific... ca in vremurile bune! Mi-e dor sa ne prostim... :D