joi, 25 aprilie 2013

Ai plecat...

   În 2011 scriam cum ne-am cunoscut,acum nici nu știu exact ce să mai scriu pentru că tu nu mai ești...Poate ai considerat că aici nu mai poți face față,poate că acum vezi ce scriu și știi ce îmi trece prin minte când mă gândesc că totuși la un moment dat ,oricât de mici am fi fost ai reprezentat ceva...Ideea e că mie,deși a trecut ceva timp de când nu mai ești printre noi îmi vine să cred că ai să te întorci.
  Știu că nu mai țineam legătura ca la început,dar asta oricum nu mai contează,nu mai contează nimic pentru că acum ,oriunde ai fi știi tot,tot ce până acum nu ai știut...Dacă vreodată am să ajung cum ai zis tu o viitoare doamnă "blondă" sau "roșcată" în parlament sau la primărie am să mă gândesc la tine,când ne-am întâlnit și mi-ai zis că atunci ai să apelezi la mine.
  E trist că în astfel de momente fiecare persoană care te-a cunoscut măcar odată își dorea să nu fie vorba de tine,nu meritai asta,mai aveai atâtea de făcut,atâtea de arătat în felul tău...


P.S Ai grijă de persoanele care te-au iubit mult.

Niciun comentariu: