duminică, 9 iunie 2013

Nimic special

    Sesiunea a venit, parca acum am mai mult chef sa fac toate lucrurile pe care pana acum nu le-am facut.Parca in sesiune ai dormi mai mult, ai vrea sa iti vizitezi toti prietenii, ai vrea sa faci orice mai putin sa inveti. In sesiune dorm putin noaptea si mult in timpul zilei, cafeaua are un gust mai bun si am mai mult chef de tine...Te caut si nu te gasesc, am nevoie de tine ...Stiu ca esti undeva acolo, stiu ca timpul le rezolva pe toate, dar parca uneori nu am rabdare, parca uneori nu pot astepta atat, vreau sa vii acum, vreau sa imi spui ca tot timpul ai fost undeva acolo si eu nu te-am vazut, vreau sa mergem undeva departe, vreau sa fim impreuna.
  Nu conteaza unde esti, stiu ca ai sa apari si am sa incerc sa te astept, am sa fiu acolo cand ai sa ai nevoie de mine, am sa fiu persoana potrivita la momentul potrivit.

Niciun comentariu: